welcome
درباره وبلاگ

به وبلاگ خاله نادیا خوش اومدین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های تو برای من و آدرس nadiaparsa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





عاشقانه های تو برای من
برای عشقم که ...
جمعه 26 تير 1398برچسب:, :: 17:39 ::  نويسنده : nadia       

welcome

for you

 



نظرات شما عزیزان:

شهرزاد
ساعت19:01---26 تير 1394
واقعا نادیا عشقتون منو کشته ها خیلی قربون هم شدین البته خب اینم کار هر روز منو جواده ما قبل از عقد هم خیلی قربون هم میشدیم من که فکر میکردم جواد بعد دادن حلقه منو ول میکنه ولی خلافش اتفاق افتاد یه شب بدون اینکه کسی با خبر بشه منو برد بیرون و یه شام حسابی منو مهمونم کرد بعدشم من به خانوادم گفتم با دوستام رفتم بیرون این یکسال بهترین روزای عمرم بود خیلی بهم خوش گذشت هرگز این روزا رو فراموش نمیکنم.
پاسخ:آره دیگه مامانم بالاخره اجازه داد بله رو گفت پنج شنبه هفته بعد مراسم عقدمونه عروسیمون سه سال دیگس


پارسا
ساعت18:11---26 تير 1394
لایک نادیا گلی
پاسخ: ممنون پارسا گلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: